Otränad

Använder min crosstrainer...å jag har ingen kondis!! Orkar 10 minuter nu men det är knappt...fast A sa att han var död efter 1 minut o R höll nog inte på så länge han heller första gången =) Men det borde bli bättre, rent logiskt! Så det hoppas jag på...

Dagen har sprungit iväg å jag har inte på långa vägar hunnit det som var planerat - som vanligt!! Är jag sån tidsoptimist??? Räknade med att ha hunnit städa trappen (dammsuga o torka) samt dusch å hårtvätt innan jag hämtade A o vi åkte o veckohandlade....jo tjena!! Hann dammsuga o sen en snabbdusch sen var det dax att bege sig...men nu ska jag torka trappen o sen får jag tvätta håret. Det finns ju kvar men hade ju varit trevligt att kunna fokusera på nåe annat istället.

Strax ska jag åka o hämta R. Lovade att göra det så han kom hem tidigare än med bussen då vi ska åka bort lite senare...å så bidde han glad att han skulle hinna basta lääänge, för det hinner han inte när han ska passa bussen =) Ett fredagsnöje på arbetsplatsen....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0