Mysdag

Japp det var det första R sa när han kom hem =) Å det får vi väl säga att vi haft...filmer, godis o allmänt mysigt. Tänk att de tiderna på sikt kommer vara slut....tycker nyss att A var liten!!

Har en rastlös Ronja här som muckar med alla, fast hon borde inte ha så mycke energi för vi har ju haft en trevlig promenad med syster så de har iallafall fått röra på sig lite...men tydligen inte tillräckligt =)

Har vattengympa ikväll, men får se om jag kommer iväg. Inte för att jag är sjuk utan mest för att jag känner att tiden med familjen blir så lite. Jobbar nu kväll onsdag, torsdag o fredag så då hinner vi knappt ses. Eller jo på fredag är det helt ok då jag är ledig på lördag så då kan vi sitta uppe en stund längre än till vardags =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0