Massage =)

En låång välbehövlig massage är jag nyss hemkommen från. Har bjudit på fina grimaser o uttryck tydligen för Sandy skrattade åt mig mellan varven....ack vad ont det gjorde på sina ställen. MEN hade inte min vanliga studienacke så det var skönt....Fick även en ansiktsmassage där jag lätt hade kunnat somna. Eller på sitt vis gjorde jag det, två gånger dessutom - jag som aldrig somnar så där =)

Nu ska jag försöka fixa här hemma. Har dammsugit där nere, men har tvättstugan kvar. Sen är det bara vår underbara trapp å heeeela vår bostad kvar...haha!! Jobbar ikväll så jag skulle önska att jag fick undan lite, för när helgen kommer vill jag bara umgås med maken =) Ingen lyx vi är vana vid då jag jobbar så många kvällar o helger...

Rastlösa vovvar har jag oxå, så får väl hitta på nåe bra för dem att aktivera sig med. Eller ja Dollar gör inte många knop....Ne nu är det bäst att sätta fart för snart är det dax att bege sig till jobbet oxå...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0