Lugn dag

Tanken var att ha en lugn dag, men det är skönt att varit sjuk för min dag har varit ganska lugn även om jag uträttat en hel del. Maken däremot han har städat här hemma o duschat Dollar..stackarn =) Vi hann få en mysstund hela familjen med bra film å godis, me like =) Sen åkte R till en kompis för att titta på en motorcykel...en snabbis men när kan R nånsin göra nåe snabbt?! Så han har inte varit hemma särskilt länge, men det är trevligt för honom oxå att få vara social....=)

Nu är helgen slut, vart tog den vägen??? Till veckan ska jag jobba o sen ska jag få ha lill-fisen en hel dag..eller nja en halv iallafall, men kvoten av bebis hinner bli tillfredsställd =) Bra med lånebarn...

Go natt allihopa =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0