Ledigt

Känns skönt att ha tre dars ledighet, när det är helg...ingen lyx jag är van vid =) Så jag får umgås med familjen flera dar i rad, det känns skönt... Ska strax bege mig ut på morronsvängen, men har redan hunnit ta reda på kläderna i tvättstugan. Det känns bra, för där har det en förmåga att samla ihop sig...både för- o nackdelar av att ha en tvättstuga...

Förövrigt käner jag mig piggare idag än igår å jag är inte ett dugg sugen på att bli sjuk. Har inte tid helt enkelt...En hel del massa måsten har jag idag - semester önskar jag mig!! Tänk att bara vara ett tag, för även om det är lediga dagar så är det ju alla dessa måsten hela tiden =)

Ne livet blir inte bättre av att jag gnäller, vädret är grått...men jag kanske ska slita upp syster för kaffe, hihi =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0