Jobbsökning

Ja när detaljen av att fått utbildningen färdig så tillkommer ju problemet med jobb!! Så nu har jag återigen suttit o skickat iväg ett gäng ansökningar i hopp om att få napp. För ett fast jobb vore ju inga fel....att veta NÄR man ska jobba, veta att man FÅR en inkomst å veta VAD man får i inkomst....ja det vore kanon =)

Har lovat mig en sak, vilket jag på sitt vis inte behöver inträffa men jag kan inte styra vem som ska anställas på jobben jag söker...i efterhand ska jag meddela er andra vad mitt löfte består av, men inte ännu. Inget hemligt egentligen, men tycker heller inte att det ska läggas ut här ännu...

Nu är det bara att hålla tummarna på nåe av de jobb som jag sökt...


Kommentarer
lillasyster

jag håller tummarna!

2010-03-28 @ 20:17:53
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0