Helgen

Jobbat hela helgen så det har inte blitt nåe uträttat =) Fredagkväll var mamsen här liksom syster å hennes familj. Åt lite mat å hade trevligt en stund. Kändes ganska ok att de åkte hem tidigt för jag var nåe enormt trött...spänningarna släppte å då var orken slut =)

Resten av helgen har sen som sagts bestått av jobb. Är riktigt tunga pass å hela helgen blir förstörd. Att ha dessa tider enligt schema skulle jag tycka är ok, men som det varit nu har det blitt mycke helgjobb å då är passen jobbiga när jag inte har möjlighet till nåe familjeliv.Menmen får var glad att jag jobbar å jag trivs ju där jag är =)

R har haft mycke tid i garaget. Är bra för honom då han är en garageråtta, men han tyckte det var segt att vara själv hela helgen. Känns ju bra att han kan sakna mig, haha!! För min del så lär ju veckan innehålla en hel del att göra....som vanligt! är ju ledig måndag å tisdag sen är det jobb mest hela veckan....

Nu vill vovvarna ha sin morronsväng så det är bäst att ta den innan nån av dem gör nåe inne =)
Men solen skiner så det blir nog en bra dag!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0