Grått & regn

Har inte varit ute än, men hör hur blött det är ute när bilarna åker förbi =( Var är solen som lyste så fint igår?? Absolut växlande väder, men heller regn än snö....

Lär försöka fixa det sista på uppsatsen, men känner jag mig själv rätt så kommer jag peta alldeles för mycke så det blir flera dagars jobb....Men vore skönt att få iväg den så det blir ett helt avslutat kapitel =) Städa av golven behöver jag göra, den grusfria tiden inne är över nu när snön smälter....å i kväll är det jobb.

Har haft diskussioner med sonen om det här med ätandet (matens betydelse) å pengar. Tänk att de kan skapa diskussioner om allt möjligt. Men är inte det tonåringens last - bara jag får som jag vill, så skiter jag i resten =) Ja det är en riktig prövotid o visst är alla barn olika, men den tonåringen som inte testar gränser (mer eller mindre) finns den??? Å den tonåringen som inte tycker att just dennnes föräldrar är de knäppaste i världen som inge förstår?? Ja det är inte lätt, men som sagt - är glad att det inte händer så ofta att A visar sitt tonårshumör....

Men nu ska jag ta tag i dagen. Börja med att gå ut i det underbara, blöta vädret så jag får sånna där underbart blöta hundar som luktar så gott, or not!!!
Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0