Gott & Ont...

Nåe bra brukar följas av nåe dåligt...eller tvärtom!! Livet kändes helt okej, varit iväg på förmiddan å köpt en crosstrainer. Förvisso en billig modell begagnad, men vem vet om jag kommer hålla på?! Fastnar jag i den här träningsformen så javisst då kanske jag kan köpa en dyr men i dagsläget duger den här....Hann bara komma hem så ringde svågern för att meddela att det inte går att rädda hårddisken. Det i sig gör väl inget, men det jag är arg å besviken på är att killen som fixade datorn sist sa att det var två hårddiskar så det är vad vi utgått från...vi har insett att vi tydligen blitt lurade, för två hårddiskar vet jag att han hade för att sätta i burken...å i datorns satt det tydligen bara en =( Nu har vi inga kort kvar från 3½ år tillbaka...semestrar, skolavslutningar, studenter, bröllopsbilder å crosskort för att nämna lite....å jovisst skulle vi tagit en back-upp, men som sagt killen sa att vi hade två hårddiskar o om vi sparade på bägge så skulle vi oxå gardera oss om den ena gick sönder....jag har sparat på det jag trodde var två, men uppenbarligen var det inte så...

Så dagen har bestått av nåe gott å nåe ont....just nu är jag bara så less. Kostar mååååånga pengar att fixa backup nu, flera flera tusen å det passar egentligen inte oss som inga pengar har....Lika glad som jag var igår över att äntligen klarat skolan, lika ledsen är jag idag att hela vårt liv är borta...åh vad jag önskade att jag bara kunde lägga mig i sängen i dra täcket över huvudet å inse att detta bara är en ond mardröm...istället ska jag spela glad o lycklig om fyra timmar när det är dax för jobb....Om jag bara kunde vara arg, men jag är bara lessen...så lessen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0