Glatt

Det är väl det jag får säga att det är här, ganska glatt å trevligt =) Solen skiner, jag har haft sovmorron å sen varit lite social oxå....kan ju inte bli så mycke bättre!! Fast morronen började inte så bra, försov mig så vi fick fixa lite frukost snabbt imorse jag å A, sen somnade jag om å så skulle jag vara snäll å inhandla present när jag skulle åka bort...då funkade inte kassasystemet =( Menmen, sen har allt varit bra. Kändes skönt att åka bort å vara lite social, prata om allt å egentligen ingenting...haha som man är - men tack så mycke Sandra för det trevliga sällskapet!!

Nu ska jag försöka fixa i sovrummet å dammsuga en del. Familjens dotter med pojkvän kommer hit för att gratta mig idag så det kan ju vara smart att ha lite städat samt lite fikabröd hemma =)

För övrigt känns livet okej, börjar väl dock snart bli stressad över fredagen, menmen...det är som det är å det är bara att hoppas på det bästa!! Har ju hela veckan på mig att förbereda, synd bara tat det är jag som är först (hade önskat att den andre var den förste att säga nåe)....

Ne här blir inge gjort......


Kommentarer
Hontass

Tack skälv gumman. Det där behövde jag. Även om Leo tjatade om sitt spel ha ha.

2010-03-08 @ 22:33:40
URL: http://hontass.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0