Förkylning på G???

Vaknade inatt av att jag frös o fick för mig att värmen gått sönder...smart man är när man vaknar till så där mitt inatten... Hur som helst rinner näsan, jag nyser o har ont i halsen så en förkylning är nog ett faktum. Till o med A var tvärtäppt imorse o vi hade ingen nässpray hemma så han bidde inte så glad, men får inskaffa det ikväll när jag ska till jobbet.

Börjar tidigare idag så det blir en långdag...men jag tror inte det blir mer att göra för det. Men man vet aldrig...För övrigt tog vi oss en sovmorron då A inte skulle vara i skolan förrän 9 o jag hade ett ärende på vårdcentralen samma tid. Kändes skönt att få sova lite längre....R säger att jag är lika trött på morronen som på kvällen så jag är tydligen inge rolig att umgås med längre...hahaha, sikken tur att han lovat älska mig i nöd o lust, för det här blir väl nöd då med en trött, grinig fru vareviga dag =) Får väl börja med lite vitaminer eller nåe annat bra, nån som har några bra idéer??

Nu är det kloklippning o dammsugning som står på tur innan det är dax att fixa till sig själv innan avfärd till jobbet. Ha en trevlig dag allihopa =)


Kommentarer
lillasyster

annars finns det ju nässpray på sojas

2010-03-25 @ 12:52:06
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0