Fint väder

Ser ut att bli sol idag, skönt för man blir mycke piggare när solen skiner...å det känns som hopp om en vår efter den här långa, besvärliga vintern =)
Trots att jag sov ganska länge igår morse o somnade förhållandevis tidigt igår så känner jag mig inte ett dugg utvilad...ska förra veckans sömnbrist ge sig till känna nu??? Det hoppas jag verkligen inte, för dels måste jag läsa in mig på arbetet jag ska opponera på å dels har jag sjutusen andra saker som måste fixas oxå så det vore bra om jag orkade hålla lite tempo den här veckan.

Efter att A fick retas med mig då jag försov mig igår, så fick jag retas idag...skrattar bäst som skrattar sist!! Tur han inte har ett uselt morronhumör, bara skitdåligt =) Men han accepterade att jag bråkade med honom då han säkert insåg att det var precis så han sjäv var igår....

Sovrummet skulle jag behöva bli klar med idag för där gjorde jag ingenting igår då jag först var borta, sen bakade för främmandet, sen satt vi å pratade länge för att till slut vara så lat så jag orkade inte....Men det lär inte vara nån annan som gör det så det är bara att fixa.

Jo har ju glömt att berätta, jag har blivit det närmaste faster jag kommer kunna bli. För jag tror med all säkerhet att mina föräldrar inte kommer skaffa fler barn så jag får bli en "riktig" faster =) Min pappas flickväns son fick barn för...tja nån vecka sen tror jag. Hade vi varit små hade vi säkert sett oss som syskon, men i den här åldern kan jag inte påstå att man gör det....men som sagt - det är det närmaste jag kommer komma"fastersrollen", hahaha =D Får hålla tillgodo med mostersrollen å hoppas på att det blir mååånga barn...så det är bara att jobba på nästa, å den andre kan ju se till att det blir en första =) De andra två syskonen jag har är det dålig koll på....tråkigt men sant!

Ne nu har vovvarna ätit upp sin frukost så det är bara att ta tag i dagen, här lär inget bli gjort. Tiden att bo framför datorn är över just nu, men antar att efter fredagen så blir det en hel del här igen....


Kommentarer
lillasyster

Det är igenpluggat här har jag sagt!!

2010-03-09 @ 08:40:26
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0