Färdig!

Klar!! Ja vad som helst...kändes så skönt att gå in o läsa resultatet från tentan o se att det står G!!! Nu är det klart...Där min kursare var för två månader sen är jag idag så javisst är jag inte unik =) Men jag har klarat min uppsats utan den viktiga handledningen, till o med fått omdömet VG på många delar å trots att jag inte vet vad slutbetyget på uppsatsen blir så är jag helt klart nöjd med det G jag redan fått tilldelat.

Det har dock varit en nyttig lärdom att klara sig själv, lita på sin förmåga, för det ska gudarna veta att jag många gånger har sviktat i min tro på mig själv. Jag har nått mitt mål o det är inte tack vare min handledare för jag vet inte ens om hon läst mer än intervjuguiden...jo jag kom på att hon har läst de första 10 sidorna EN gång...nånstans i mitten av perioden jag skrev. De sidorna har hunnit blivit ändrade på mååånga gånger efter det. Men nu vet jag att jag kan....JAG KAN, JAG ÄR BRA Å JAG KOMMER ATT LYCKAS...tror jag kom ihåg rätt!!

Absolut ett skäl till att fira på lördag med maken. För det var det vi funderade på. Det blir mitt avslut på studierna =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0