Ett år äldre

Fast egentligen är det inte förrän ikväll, vid 22 tiden som jag blir ett år äldre =) Men vad gör det....egentligen? Numera har inte födelsedagarna så stor plats i livet som de hade när man var liten...tråkigt på sitt vis =)

För övrigt kommer denna dag se ut som vilken dag som helst. Inte ens R sa grattis innan han åkte imorse, som vanligt! Kan ju inte säga att jag älskar honom för hans minne o romantik, hahaha!! Minns att han kom ihåg min 25-årsdag o hade lagt fram paketet när han åkte till jobbet....sen vet jag inte att han grattat mig vid fler tillfällen (på morronen). Inte ens A sa nåe fast jag hotat honom att om han inte kommer ihåg mig så tänker inte jag komma ihåg honom. Hårt, javisst, men kan oxå tycka att ett grattis kan man kläcka ur sig på någons födelsedag....så vi får se om herrarna säger nåt framåt kvällen =) Älskar dem vilket som <3

Måste verkligen ta itu med uppsatsen idag för imorron gäller det. Usch, jag hittar ju inge så där att ta upp, prata om eller nåe. Jag vet ju att det stämmer, jag kan så pass om AD/HD så det är inga frågetecken....så det gäller att hitta nåe bara för att, jag måste ju.

Hur som helst ska jag ta tag i dagen nu för jag tänkte ta sikte på en latareftermiddag, eller ja jag kan ju sträcka mig till att klura på uppsatsen. Å just det, jag måste ju fixa ut min uppsats i papperskopia under dagen....


Kommentarer
Inger med flock

GRATTIS GRATTIS!!

2010-03-11 @ 19:36:15
URL: http://olsen.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0