Egentligen borde...

...man vara ute i det här fina vädret, men jag har fastnat i tvättstugan. Vet inte när det städas sist, men mycke är det att göra iallafall. Är sugen på att måla om där inne, men tror inte maken går med på det. Tycker inte om färgen längre...eller det blev ju inte den färg jag tänkt mig från början heller (en annan nyans önskades) men jag har stått ut med det i mååånga år - kanske en så där 7 år mellan tummen å pekfingret, så det är ändå dax att måla om snart kan jag tycka. Får se hur det blir...

Egentligen borde jag fixa sovrummet först, vilket var dagens kvot...meeen det finns kvar =) Kommer säkert fixa det oxå idag, men inte just nu. Ska dessutom hämta R sen så vi får handla...knappt nåe har vi hemma =( Rastlös å omotiverad, brukar inte vara nån bra kombination utan brukar resultera i att jag börjar riva runt i många ändar i huset o ställer till mer än jag får uträttat. Med solen kommer ett annat "bekymmer" -  fönstren, med detta skitväder som varit i vinter ser de otroligt skitiga ut när solen lyser på dem =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0