Dödare än dödast

Förkylningen som kom, o som jag trodde skulle bli som det oftast blir för mig....kom för att stanna med besked!! Feber, hosta o täppt....känner mig dödare än dödast =( Har så ont när jag hostar, så jag tror det ska gå sönder...menmen R hade sin egen teori att det är för att kroppen känner att den kan bli sjuk nu. Skolan är avklarad o det finns utrymme i mitt liv att bli just...sjuk?! Vet inte hur han tänkte men visst finns det mer utrymme att var sjuk på nu än för några veckor sen, men nu måste jag ju jobba så om det på så sätt finns mer tid vet jag inte. Fast har man nånsin tid att vara sjuk?!?!

Hur som helst så är jag däckad nu, ändå har jag haft fullt upp hela dagen tills nu o ska inta soffan o hitta nån bra film, eller om det får bli en DVD...det märks. A är ganska dålig han oxå så jag gissar han får stanna hemma lite i veckan, men det märks. R undrade om han skulle bli sjuk han oxå, men vi kom på att han o jag blir sällan sjuka samtidigt....efter varandra eller bara en av oss, men samtidigt??? Jo jag minns en gång för 9 eller 10 år sen då låg vi båda, men efter det tror jag inte det skett =) Det är bra det för då kan han passa upp på mig...hehehe =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0