Återkommer!

Eller ja det vet jag egentligen inte. Är trött som sjutton så jag lär somna tidigt ikväll....men tror R är ganska van nu för vi har ju inte umgåtts den senaste veckan.

Jobbade fredag-lördag-söndag vilket inte gav plats för nåe mer än att plugga. Sen har veckan bestått av pluggande, å det är uppsatsen det gällt. Vet att jag är flera veckor efter alla andra i klassen, men vad gör man med en handledare som min?!?! Nu får det bära eller brista så enkelt är det....Natten som var blev det en timmes sömn, sen var det pluggande som gällde men nu är den inlämnad =)

Ska ta mig en sväng med voffsingarna, har saknat att promenera dessa fina dagar....hoppas det är fint i helgen för då får R offra sig på en tur. Inga barn har vi hemma, men däremot har R jour vilket är lite tråkigt.

Har varit hos mor hela dan....å där var till slut bägge systrarna. Det är inte ofta som vi är på samma plats samtidigt. Så hade A varit med så hade mamma fått träffa alla sina barn o barnbarn samtidigt =)

Nu äre solen som hägrar, innan den försvinner. Sen är det soffan...en bra film (fast det spelar nog ingen roll för jag sover säkert), godis å en underbar make - det blir kvällen det <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0