Vikken dag

Började dagen tidigt, å jag menar tidigt =( Vaknade strax efter 6, helt värdelöst ju!!! Men kunde som tur var somna om efter ett tag....maken däremot han var vaken från 5-tiden tills han tröttnade på mig strax efter 9. Tyckte det var en vettigare tid att vakna på =) Gick elljusspåret som morronpromenad, skönt!!

Sen har hela dagen tillbringats utomhus, vädret är ju kanon =D Jag har fått färdigt altanen o alla blommor....fixat med lite allt möjligt. R har snickrat å A har hjälpt honom mellan varven men mestadels trimmat hela vår gård. Vi har ju inte klippt gräset en enda gång, så det där med gräsklippare - ne det skippade vi för en lie hade varit lagom =) Nu ska jag vänta några dar sen ska jag köra med gräsklipparen....Men vad skönt det har varit att få haft en dag ute, mysig väder o en otroligt bra stämning på hela familjen. A har verkligen slitit, men han är på kanonhumör - det är min kille det!!

Dax för duschen å sen ska dotra med pojkvän komma o vi ska grilla lite, sen vet jag att R inte kommer vika från kvällens GPspeedway, hans passion!! Helt enkelt en underbar dag som får en att ladda batterierna för kommande dagar...

Ha en underbar kväll allihopa!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0