Vikka dagar det varit

Sen jag gick på arbetspasset i fredags har det mest gått på högvarv. Även om det varit lugnt på jobbet så är det lite att fixa med o man är där..det går inte att göra vad som helst då. När jag kommit hem om kvällarna har jag bara varvat ner en stund, sen har det varit sängen som gällt så fredag, lördag å söndag gick ganska fort....

Igår åkte vi till morfar, allihopa. Å jag menar verkligen allihopa...mamma o alla hennes barn å barnbarn. Å trots att jag hade med kameran för att få till ett kort på oss alla, så glömde jag det o tog bara fram videokameran o filmade lite....hmmm, en stor miss av mig  =( Men det var trevligt att återse morfar, har inte sett honom sen förra året. Å när jag är  där uppe i Dalarna så undrar jag hur det kommer sig att jag inte är där oftare för trots att det är sååå många år sen jag flyttade därifrån så känns det som hemma, mina trakter.

Solen lyser från en lika blå himmel som igår. Har inte varit ute än med vovvarna trots att jag varit vaken i två timmar...sovmorron önskar jag mig. A är hos mormor o även om han hade varit hemma så hade jag kunnat sova hur länge jag ville, men som vanligt när jag kan så går det inte. Får besök lite senare å har tusen saker att fixa under dagen nu när inget uträttats på alla dessa dagar...Vill hinna ut i solen en stund oxå, vore skönt!!

Men nu har vovvarna ätit o väntar på mig =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0