Vart tar tiden vägen??

Ja det kan man verkligen undra!! För nu är det redan mitten på juni, snart midsommar...å nu vänder det å går mot höst. Bara så där, undras vad jag gjorde under tiden?!

Har ganska fint väder idag o jag tänkte sätta mig en stund i solen, tills lillfisen vaknar =) Jag åt lunch ihop med A...fast han åt frukost =) Ja det där med sommarlov innebär lååånga sovmornar...Men han ska allt få arbeta lite här hemma oxå, kan ju inte bara lata sig...

Hade jag varit lite alert o uppmärksam igår så hade jag åkt o tränat agility en stund på förmiddan idag. Inte lätt för stackars I att jaga mig med träningstider =) Hoppas dock att hon inte ger upp... Nu var jag inte uppmärksam o när jag fick vetskap om det så hade lilla L o jag precis tagit en förmiddagslur =) Jag var helt stendöd imorse å ångrade mig bittert att jag lovat barnvakt, men efter en huvudvärkstablett, lite frukost o en stunds ytterligare sömn så känns det helt ok.

A städar rummet, men är mest sugen på att bege sig till en kompis o BADA!! Så jag får se om rummet blir färdigt eller om han sticker innan....Jobbar ikväll, fredagkväll samt helgen så inte blir det så mycke mys o umgänge, men vi har ju haft två helt lediga dagar jag å maken så jag ska inte gnälla. Å nästa vecka fick vi ju faktiskt torsdan å helgen ihop =) Men det här med ledighet betyder ju sällan att vara just ledig utan mest att fixa med en hel del annat...
Nu är det iallafall solen som står på tur...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0