Tiden

Känner mig som en skiva som hakat upp sig, men vart sjutton tar tiden vägen?!?! Den bara springer i väg o jag hinner knappt med...

Det har varit en väldigt trevlig helg, välbehövligt med familjetid o mys. Vi har till o med hunnit vara sociala....Igår fyllde maken år =) Han fick en dag utifrån egna önskningar, vilket gjorde att vi började dagen med att vara på crossbanan. Där gick två av tre crossar sönder....så nu äre mer lagande som gäller. Sen på eftermiddan bidde det lite ändringar då maken fick ont i nacken av crossåkandet, men vi umgicks med ett par bekanta som vi inte träffat på många år, sååå trevligt!! Å underbart när hundarna, våra o deras kunde springa runt o leka o busa ute i det gröna.

Så helgen har bara sprungit iväg o vi har haft fullt upp hela tiden. Trots att dagen började före 8 igårmorse så blev det inte lugnt förrän efter 10 på kvällen....Nu väntar vi på barnen som ska infinna sig för att gratta R, sen jobbar jag ikväll...hmm undras vem jag ska jobba med??


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0