Slutet

Nu är veckan å helgen slut....Vädret har varit underbart å likaså stämningen i familjen =) Vissa dar är bra andra dåliga, vissa dagar är orkeslösa medan andra är underbara....sånt är livet!! Den här helgen har varit ett underbart tillfälle att fylla på batterierna för kommande sommar som för min del består mest av jobb.

Just nu är maken o hans son till farmor å de övningskör - raggarbil ;) Trodde sonen skulle spricka när han var här o visade upp sig, men visst är första turen i en egen raggarbil nåe särskilt..å ännu bättre kommer det vara när han får köra för egen maskin =D

De har varit flitiga o snickrat tak o städat gården. R o jag kompromissade, vilket innebar att det städades o las på kärran, men R tar med sig det till jobbet imorron o inte idag som bestämt. Det är iallafall borta från marken o jag slipper vara rädd om vovvarnas tassar...

Städar lite, men det är sååå tråkigt!! Väntar på att maken ska komma hem för då ska vi ta kväller har vi sagt. Just idag är livet underbart, tänk om man kunde stanna tiden å livet vid just det här.....fast då får jag ju inte träffa mosters lilla fis imorron =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0