Redan tisdag

Vart tog måndan vägen?!?! Vi grejade här hemma hela dan igår å avslutade med att åka till bekanta...eller egentligen avslutades dagen på pizzan så vi fick lite mat i magen =) A fick med sig nåe bra att ha därifrån vi var så han var nog nöjd. R hjälpte till att skruva o hade jag inte tjatat lite fint så hade han blitt kvar där lääänge, hmm ja det är min man det där "ska bara..."

Dagen bjuder på liknande väder som igår, men imorse var det en helt klarblå himmel o inte ett moln så långt ögat nådde. Vi har varit en vända till återvinningsstationen så nu ser gården ytterligare lite bättre ut, men minst ett lass till behöver samlas ihop innan man kan tala om att det börjar bli städat. R sitter på carportstaket o snickrar o jag ska ta o grundmåla grinden...som vi haft en hel eeevighet men inte kommit överens om hur vi ska ha den. Men nu så...snart är hela gården inhängnad o man kan slappna av att ha hundarna själva ute. Fast snart i det här huset...ja det kan betyda framåt hösten eller så....haha =)

Lite lagom sociala har vi hållt oss o imorse kände jag av träningsvärk efter gårdagen då jag släpade vagn med barn o last uppför största backen i byn o sen en bit på elljusspåret. Trodde jag skulle få astmaanfall o dö =D Men nyttig träning, tänk att gå den vändan minst en gång om dan...

Ne målning är väl bäst att sätta fart med innan R efterlyser mig...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0