Promenad

Nyss hemkommen efter att gått en promenad med lillasyster å lilla L. Varmt, varmt, varmt...tror jag skulle få värmeslag, men undras hur lillasyster tänkte som slet med vagnen (men hon ville inte ha hjälp trots att jag erbjöd)....Lilla L somnade efter ett tag, vovvarna krånglade....men sällskapet för övrigt var trevligt =) Nu ska vi fixa lite, sen kommer pappsen "förbi". Har inte sett honom sen påsk ungefär.......

Men först vatten, STORT behov av vatten nu känner jag. Hur kunde jag vara så korkad så jag inte tänkte på att ta med vattenflaska på promenaden?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0