Midsommar

Ja vi har en bättre midsommar än förra året för vi är inte på sjukhus...men för övrigt bidde det en annorlunda midsommar. Vi har bara varit hemma o till kvällsmat bidde det ingen festmåltid inte....Hmmm, dålig stil!! Men missförstånd mellan mig o maken innebar att han utgick från att jag jobbade till 21 ikväll o jag trodde inte han ville göra nåe när han inge sa...undras hur det kommer sig att man inte pratar med varandra??? Så nu har vi iallafall haft en oootroligt lugn kväll....

Jobbade på dagen o vi passade på att äta sill o färsk potatis till lunch...jordgubbarna glömde vi i kylskåpet - demensvarning!! Dagen bjöd på en del skratt, inte mitt fel utan skyller på min gamla handledare.

A tycker mest det är en skitkväll då han sitter här hemma med oss. Ja det måste vara pest att tillbringa kvällen hemma med föräldrar när det är midsommarafton o man är 15 år....jaja han får hitta på nåe roligt imorron istället.


Kommentarer
Inger med flock

Demensvarning........???

Stackare!!

2010-06-27 @ 21:09:16
URL: http://olsen.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0