Men då

Fått ett brev från Arbetsförmedlingen, vet inte vad jag ska säga...ord å inga visor!! Hade jag möjlighet så hade jag valt allt inte ha nåe med dem att göra....har varit skönt under våren att varit inskriven på kurs o sluppit AF. Men regler är regler å för att få chans till ersättning var jag tvungen att återgå till AF....åhh vad jag önskar mig ett jobb som jag klarar mig på!!! Nu SKA jag infinna mig hos AF en tid de bestämt, annars blir jag avskriven o måste börja om hela proceduren =( Inte frågan om det passar med jobb etc....

För övrigt ska jag greja på förmiddan för ikväll äre jobb igen...eller igen är ju fel för jag jobbade inte nånting förra veckan o detta är det enda jag gör den här veckan. Från nästa vecka har jag ett schema att gå på så då vet jag lite mer, men då det är lite tid de första veckorna så blir det säkert fler oplanerade tillfällen till jobb. För- o nackdelen med att vara timanställd...

Maken kom hem igår å sa " Eftersom jag älskar dig...." å så öppnade han bakluckan på bilen o gav mig två lådor med (ute)blommor. Så nu är det bara att fortsätta plantera, jag som var glad att jag precis fått ordning på alla blommorna. Å så är ju nästan allt jag har i krukform fullt snart...men han älskade mig inte så mycke så han ville köpa fler krukor, haha =) Men får lösa det de närmaste dagarna för annars dör blommorna....

Solen skiner å det ser ut att bli kanonväder idag, lite solande kanske hinns med på eftermiddan....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0