Ledighet

Måste ju börja med att gratta en av familjens söner som klarade sitt körkort i dag. Det har tagit sin tid o bitvis har det inte kämpats så bra som det krävts, men han har nått sitt mål o det är huvudsaken...inte utan orsak jag gav honom en snigel i studentpresent, hihi <3 Nu är det iallafall klart å vi säger GRATTIS!!

Är underbart när man är ledig ihop med maken o vädret är härligt <3 Vi har haft en lugn morron o sen gått en ordentlig morronsväng med vovvarna. Kände att det var skönt att rensa hjärnan efter gårdagens arbete...

Ska mest greja på dan, tror det kommer vara fullt upp de närmaste timmarna o sen avslutar vi dagen med grillning med la familia...hmmm undras vad vi ska kalla oss när det skiftar så i efternamn på oss, haha =) Men mor, systrar, svåger o systerdotter kommer hit...å A han får snällt hålla sig hemma o umgås med oss (en stund iallafall).

Solen lyser o det var ganska varmt redan vid 10-halv 11 tiden så eftermiddan kommer bli glödhet...en dag vid stranden vore fint, men det får bli en annan dag. Jobbar imorron men kanske bra väder i helgen så det kan bli nåe badande...

Nu kommer strax maken o jagar mig för att han tycker det är slöseri med tid att sitta vid datorn då det är ledigt o solen skiner....HA EN UNDERBAR DAG ALLIHOPA, DET SKA JAG =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0