Hmmm..

Helt muck!! Har varit en dag med full fart...Började morronen med besiktningen, vilket gick bättre än vad jag kunde tro. Kärran fick blankt papper o bilen fick....inte anmärkning på handbromsen som väntat, utan två bromsslangar var sönder. Jaja känns helt ok!! Bilen är ju nyköpt så det hade ju kunnat vara vikke fel som helst på den...

Efter besiktningen åkte jag till arbetsförmedlingen. Lika bra att få det avklarat med inskrivningen =( Tog inte så lång tid som jag trott, men allt förarbete som jag gjort (som skulle göras innan) fanns inte. Så det var bara att sätta sig vid datorn där o skriva, det var det som tog mesta tiden. Nu är det iallafall klart!!

När jag åkte hem tog jag med mig A, hans tjej o några av hans kompisar då de hade haft friluftsdag, slutat för dagen o bara väntade på bussen. A tyckte att det var konstigt att jag inte hade åkt hem =) Nu under eftermiddan har jag tvättat altanen o utemöblerna. Usch o fy vikke jobb!! Skulle kunna tvätta altanen mer, men den skulle även behövas målas =( Vi har provat ge bort den till folk, men ingen verkar ha nappat...så den får väl stå där tills vi river den när dräneringen görs. Sen ska vi bygga en annan altan - å javisst skulle vi kunna ha den vi har kvar, men vi ska göra om så mycke så det är enklast (tror jag) att börja om från början o inte försöka bygga om. Jag ska ställa lite blommor på altanen oxå, bara jag orkar köpa lite jord o släpa hem....

Just nu känner jag mig som sagt ganska muck o hur jag ska orka med speedwayen ikväll förstår jag inte. Men facket bjuder så klart man går, vi brukar ju ändå gå några gånger på år =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0