Helg

Vaknar med huvudvärk, så jag tror inte dagen kan bli sämre iallafall...bara att hoppas att det släpper!! Har tagit tablett och går o lägger mig en vända igen, vilket jag egentligen inte anser att jag har tid med. Dagen ser lika fullbokad ut som alla de andra dagarna har gjort.

Ronja o Ira är helt utslagna här hemma. De la sig till o med o sov på crossbanan igår =) Skönt att se att de åtminstone inte är rädda o nervösa där för allt gasande o oljud. De fick leka med Alvar en stund o springa på ett område där ingen parkerat. Sen hittade vi en "liten" hund....han var snart ett år o såååå sugen på att leka med de andra =) Ronja gick fram o hälsade lite, men Ira har svårt för andra hundar, så henne mutade jag fram för att hälsa....för nåe gott kan hon göra nästan vad som helst...

Sovit som en stock inatt - med helt öppet fönster. Det brukar vara lagom att ha så mitt på sommaren, men det har ju varit så varmt nu ett tag...Ne om jag ska återvända till sängen så jag orkar hålla tempot sen o avsluta dagen med lite helgkänsla. Vi har inga bestämda planer för helgen, även om vi har en hel del som  kanske/ska uträttas o fixas med....

Ha en härlig dag i solen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0