Ger sig??

Bara att konstatera att assistenten håller på att ge sig =( Vill inte, vill inte, vill inte....Den har varit med ett tag, varit bra o tjänat sitt syfte, men just nu vill jag inte att den ska gå sönder. Eller det gör den ju inte, men den låter konstigt. Är lite av en ekonomisk fråga att inhandla en ny, blää!!

Får se hur brödet blir i slutänden för nu har det mest bara krånglat, men en deg har jag iallafall fått till =) Men jag minns tiden då jag ingen assistent hade...å det är ju inte så där jättelänge sen...

Undras när min tonåring ska vakna?? Han är inte den snabbaste att gå upp o jag tror han varit uppe länge inatt...Men det är svårt att styra ungdomen, även om det finns en del tillfällen då jag motar upp honom - å då står man högt i kurs, or not, haha =)

Solen började visa sig förut så jag trodde det skulle bli fint, men icke då! För min del kvittar det då jag lär hållas här inne under eftermiddan o sen är det jobb...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0