Fullt upp

Var en liten stund hos lilla L å sen kom mamma o löste av så jag kunde åka till AF...Hmmm, ja hur det gick där är ju en tolkningsfråga =) Var ju inte jag som skämde ut mig utan min handläggare, så allt började ju oootroligt bra!! Fast stämningen var bra o han var trevlig. Fanns inte så mycke han kunde göra då jag börjar schema nästa vecka o sen månadslön...så egentligen gick det ut på att vi skulle träffas i september. Men nu är det avklarat o jag behöver inte ha med dem nåe mer att göra under sommaren =D

Hann med en stund på agilitybanan oxå =) Fast efter en trevlig promenad i skogen med Inger (där två virrhönor höll på att hamna vilse) så var hon tvungen att åka å jag fick träna själv...så äre när man kommer sent!! Menmen, kan ju hoppas på att jag kan komma iväg imorronkväll då de skulle träna.... Ronja o jag tragglade slalom, inte det bästa men hon jobbar tappert. De andra hindrena funkade ganska ok, men visst - jag har lååång väg innan vi är särskilt bra, men vi har oftast roligt på banan o vovvarna får springa o använda hjärnan (till att reda ut vad det är matte egentligen vill på banan)....

Ikväll skulle R hjälpa till o lufta bromsar på sonens bil...å jag skulle ta en promenad med, hmmm ja vet inte om makens ex eller exets fru låter bäst...Men jag hoppas på uppehåll så vi kommer iväg, har ju slarvat med elljusspåret denna vecka o inte gått en endaste gång...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0