Full fart

Har varit igång hela dan...känner mig tröttare än tröttast o vovvarna är inte piggare de. Tillbringade närmare tre timmar på agilitybanan....träning o  lite prat, trevligt! Synd bara att jag är otroligt okunnig så jag inte kan koma på någon bra bana själv =( Ronja hann bli påhoppad ev en annan vovve o nu så är ju de svarta hundarna lite läskiga...men matte kommer inte acceptera det så vi får "träna" lite så hon får känna på att de inte är farliga...våran lilla hare =)

Efter att tränat kondisen lite - eller blitt påmind om den dåliga kondisen igen - så åkte jag hem, bytte om lite snabbt å åt ännu snabbare...för att bege mig till syster o barnvaktandet. Jösses att utvecklingen gått snabbt där! För mindre än två veckor sen så var jag där o då var L på benen i en lite vinglig variant...men nu så hade hon tendensen att springa, ujujuj säger jag bara!! Tänk vad fort det går =) Ronja o Ira har fått jobba med sina små hjärnor när L har krypit runt o "klappat" (med varierande hårdhet) å kisseungarna har fräst, haha...

Veckan är snart slut o jag har inte hunnit det jag tänkt, fast vad var det jag hade tänkt då?!?! Visste ju att det var massa måsten som skulle göras, som inte innefattade hus o hem...så jag måste ju gjort det jag tänkt...eller?? Har fortfarande fredag, lördag å söndan ledig så då kanske det kan bli lite hemmafixande....fast jag har ju fixat altanen o blommor därtill så lite här hemma har det blitt.

Tänkte faktiskt lägga mig en stund då jag har huvudvärk på G. Gissar att det är för att jag druckit lite....Behöver ladda inför kvällen då jag ska umgås med familjen på crossbanan. När kvällen kommer, kommer jag sova gott!! Fick precis ett sms, så först ska jag boka resa till Helsingfors, lite familjetid är inte fel <3 Sen blir det vila, eller äre då A kommer hem o vi ska förbereda inför kvällen tro????


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0