Att ta sig i kragen

Hmmm, var energisk i morse o var på bilprovningen för ombesiktning klockan 7 å när jag kom hem fixade jag blommorna ute med vattning o rensning...Sen åt jag o A frukost innan han begav sig till tjejen, men sen...ja sen bidde jag sittandes med att läsa mina mail, läsa lite bloggar, skriva in en del räkningar o så bidde det inget mera vettigt uträttat. Men det är bara att ta sig i kragen o fixa lite innan det är dax för jobb ikväll...å efter jobbet har jag lovat veckohandla - undras hur jag tänkte när jag sa en sån sak????

Men nu är det lite städning som gäller, fast jag önskar jag var en Ronja eller en Ira idag för de sussar så gott mest hela tiden. Tänk att få lata sig så som de gör...fast då skulle jag nog bli bra rastlös... Har inte varit på agilitybanan ännu den här veckan - skäms på mig!! Hade jag tänkt lite längre så hade jag ju kunnat åka dit efter besiktningen, menmen när man inte tänker längre än näsan räcker, ja då får hundarna inte jobba =( Fast å andra sidan är ju R ledig imorron så vi kan ju åka till klubben en sväng...trots hans motstånd så har han lovat hjälpa till med träningen. Han kan ju försöka muta en envis Ira genom däcket, haha =)

Ne vet ni vad - nu har jag suttit här i 1½timme så nu är det dax att sätta fart...
Ha en underbar dag i solen!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0