Utekväll =)

Å så var det torsdag, eller ja som R sa innan han åkte "Idag är det fredag", känns väl som det för honom då han är jourledig imorron. Härligt! Tycker om när vi får långhelger ihop. Nästa gång han är jourledig är tanken att jag ska gå upp med uppsatsen så då blir det inget umgänge på hela dan =(

A fick ta sovmorron idag, eller ja han har sovmorron i skolan. Dock egentligen bara 25 minuter, men som tidigare nämnts så är det ett skit det där med sovmorron när de åker skolbuss. Så jag tänkte uträtta några ärenden så skjutsar jag honom...han får ju sova en hel timme extra när vi gör så, å på morronen gör det mycke =)

La mig tidigt igår o somna ganska omgående å har sovit som en stock hela natten. R pratade om att han var trött eftersom han går upp så tidigt på morronen....öh, ja då lär väl  det vara samma förklaring för mig, för trots att jag är hemma om dagarna (merdelen) så går jag upp ungefär samtidigt som honom för att komma igång med dagen. Var avsikten att jag skulle tycka synd om honom?? Jaja, ibland förstår jag inte resonemangen =)

Nu är det dax att ta tag i dagens alla göromål, frukost först! Uppsatsarbete å val av klädsel för kvällen o imorron är det som står högst på listan för dagen, men sen vill ju vovvarna ut några vändor, tvätt o dammsugning finns å en hel del annat....jo å så ska jag ta mig en eftermiddagslur så jag orkar med kvällen. Inte för att det kanske blir särskilt sent, men då jag brukar bli trött runt 19-20 på kvällen så kan det vara roligt att vara pigg en tag längre än det (maten är ju inte förrrän 18) =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0