Usch & fy

Fast egentligen har jag lust att dra en lååång ramsa med svordomar!!! Fick ett mail av min handledare, skickade ett till henne  i morse som en "påminnelse"....Å hon svarade, ganska snabbt till o med. Fast det handlade inte om mitt arbete, som jag hoppades på utan att hon var på konferans å att jag skulle skicka det jag ville ha kommenterat. Men hallå!!!! Det gjorde jag i söndags, sen skickade jag ytterligare ett i tisdags....å så ett idag. Hmmm, vad säger man?!?! Nog för att jag inte är den snabbaste, men hon...hon ska väl ändå sköta sitt åtagande, eller har jag fel??

Nu ska jag återgå till skrivandet. Analys kan jag glömma just nu...tills jag får nån kommentar av handledaren. Tidigare forskning enligt gårdagens instruktioner blir det istället....å så flytta runt en hel del av materialet....Inte sysslolös, men inget som gör att arbetet går framåt heller =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0