Trött, så trött!

Efter att haft två ganska bra dagar med studierna, känns denna dag inte nåe värst. Känner mig utpumpad o inga nya idéer. Visst kan jag jobba med uppsatsen, men allt går bättre å enklare om inspirationen är hög. Vad jag önskar att vi var två, så lite nya idéer, tankar å uppslag kom fram. Känns som jag kör i samma gamla ekorrhjul å inte går vidare.

Menmen, det är väl bara att bita i det sura äpplet o jobba på. Hoppas innerligt att handledaren hör av sig idag, för ska jag hinna bli klar i tid behövs svar på det jag skickat henne ganska omgående. På tisdag är senaste dag att anmäla sig till seminariet å då vill jag käna mig på rätt köl för att det ska vara nån mening med det hela. Kan ju inte vänta till i maj med att gå upp med den....särskilt inte när det är handledarens fel =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0