Tokig!!

Kan inte säga nåe annat när R kommer hem igår o säger att han ska åka motorcykel till jobbet idag. Hans arbetskamrat bor några mil härifrån o de (R o han) samåkte en period förut o han skulle åka motorcykel o frågade R. Å token säger "javisst"....Själv sa jag att det var idiotiskt med tanke på hans rygg o nacke, men i övrigt har jag inte så mycke att säga till om, egen karl det där  =) Så nu har jag filmat dem på morronen, nåe minne lär jag väl ha - har dock ingen fungerande termometer så jag har ingen aning om hur kallt det är, men tåget gnistrar när det åker förbi så det är mååånga minusgrader ute....

A har lanat en natt till. Förstår att han vill vara kvar så länge som möjligt då vi inte har internet här hemma. Har lovat honom att de får ha lan här när vi fått ordning på alltihopa....

Jobbat med skolarbetet o pratade med en tjej som verkar vara väldigt rar, men vi ska prata mera senare. Ska även träffa en annan person som ska hjälpa till med uppsatsen...ingen intervju eller så utan mest bara stöd, hjälp o råd. Vill lämna ifrån mig ett bra arbete o när starten på allt var så besvärligt så får jag allt mitt arbete nu. De jag känner har lämnat in sina uppsatser redan o läser in den andra uppsatsen inför opponeringen nästa vecka. Men min tid kommer, tycker det var förhållandevis många som inte skulle gå upp nu vid ordinarie tillfälle men det är ju klart att om de räknar med att 10-15 % aldrig blir klara så stämmer det ju....=(

Nu är det bäst att spara detta, innan internet lägger av.
Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0