Stress!!

Så går dagen mot sitt slut o det har varit mest stress, eller ja förmiddan iallafall men eftermiddan var inte sysslolös direkt men heller inte stressig.....Men nu är jag hemma o borde sitta vid datorn o skriva, men är sååå rastlös så jag fixar o grejar istället =)

Maken har fixat fika, så jag får sitta här en stund. Sen tänkte jag ta mig ett varv med dammsugarn, lite tvätt behöver säkert fixas...ja syssellistan kan göras lååång idet här huset!

Handledningen kändes okej. Lite att ändra o en hel del arbete framför mig väntar. Men jag ser mitt slut....nångång! Påminn mig inte om att jag sagt det när jag tycker det är pest o inget händer =D

Har anmält mig till en kurs nu i vår, men överväger starkt att inte hoppa på den. Önskar mest bara jobba nu, så jag får väl ta mig i kragen o sända ut lite krokar...igen. Har inte brytt mig så där väldans om jobb när tanken var att fortsätta plugga, men...är inte riktigt motiverad å jag undrar hur studierna blir då?! Jaja det märks hur det blir...

För övrigt är allt lugnt. Behöver kolla upp nån klänning inför fredag, handla nåt?? Å så nåe till imorronkväll. Usch vad konstigt det kommer vara att ta farväl av kurskamratern  - vi ha ju ändå jobbat ihop de senaste 3½ åren...Oj vad sentimental jag bidde då =)

R ska ta kvällssvängen å jag...ja jag tar mig en sväng till tvättstugan. Imorron måste jag packa ner julen, för det är jag säkert den siste som gör (som vanligt), men tycker om när det lyser i fönstren å det blir inte samma sakm med vanliga lampor...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0