Sovit

La mig en stund för att vila å kunde till o med sova =) Inte dåligt...Skrivit, skrivit, skrivit idag så jag är helt muck i huvudet. Skulle kanske ta en tablett, men avvaktar lite...

Nu ska jag ta itu med att försöka bli färdig inför kvällen. Är nästan två timmar innan det är dax att bege sig, men tänkte att om jag för omväxlings skull är färdig tidigt så hinner ja kanske måla naglarna oxå...en detalj jag aldrig verkar hinna längre =(

R har tur så han behöver inte skjutsa in mig då jag åker med min samåkningspartner från studietiden (oj det lät)...hem får vi se om vi tänkt åka hem samtidigt hon å jag...annars får R komma o hämta mig. Han ville bli hämtad idag för att vi skulle fixa lite...å han hade ingen aaaaning om att jag skulle på middag. Ibland blir jag bara så trött..fast sen kom han på att jag "sagt nånting om det" å att han glömt det =) Inte dåligt att erkänna....

Ni får ha en trevlig kväll, det ska jag med min klass. Sista gången vi ses innan alla sprids för vinden =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0