Söndagen

Så har vi veckans sista dag, fast R å jag kom fram till att det inte känns som det varit helg. Han var på jobbet hela dan igår å jobbade med bilen, själv försökte jag få en hel del uträttat av alla dessa vardagssysslor samt pluggande. Idag håller han på med ekring av hjul å jag pluggar....

Lugnt är det här hemma, men det är ju bara att vänja sig, snart är detta vardan för oss. Tänk att en hund tar så mycke plats =) A bor väl framför datorn om jag känner honom rätt så honom har vi inte sett röker av sen frukost....

R tyckte jag skulle bege mig på motionspass imorron med mina gamla handledare från praktiken. Ja vi får väl se...Fast jag håller med om hans argument - jag pluggar ju inte bättre bara för att jag sitter med det dag ut å dag in. Lite annat kan vara bra att göra för att vila hjärnan å samla kraft...eller som han säger "annat än alla måsten i hemmet". Han är snäll han...jag blir en liten eremit här hemma när man inte jobbar å bara är i skolan en dag i veckan (tror jag han tycker) =) Försökte mig ju spinning men sällskapet ville inte med då det "lät jobbigt" (motion är inte nåe lätt), haha...

Ne nu ska jag fortsätta med det jag håller på med, imorron ska jag hämta böcker på bibblan för att fixa onsdagens uppgift till skolan. Behöver sätta mig in i hur denna institution vill ha saker å ting skriver. Har även fått napp på en hel del böcker att låna, känns bra då ekonomin inte är den bästa just nu - vilket inte många verkar förstå =(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0