Sol, blå himmel....

...å en förbannad kyla!! Har inhandlat en "rånarluva" åt R så han skyddar sin kind =) Försökte seriöst förklara i affären vad jag ville ha, varav hon säger just "rånarluva"....å jag som gjorde allt för att försöka förklara utan att säga just det, vad enkelt det varit om jag kommit in o bara sagt det =) Varför göra det krångligt????

Fredag hela dagen!! Kan inte säga att det känns nån skillnad, men en vetskap av att det är helg känns bra. R kommer vara hemma o vad jag tror så lär vi inte göra så mycke....barnen kanske är hemma, vem vet!  De är ju mest i farten för jämnan så det är svårt att veta vad de tänker göra. Fast A har jag sagt åt att han ska kontakta pappa sin för att åka dit o skruva traktor. Nu är det inte överväldigande lång tid kvar tills han fyller, 1½ år o med tanke på att traktorn just nu är i mikroskopiska delar så behöver det sättas fart....

Nu ska jag tända i kaminen å få lite mysstämning =)
Ha det tills vi ses igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0