Skriva, skriva, skriva...

Jupp, är precis vad dagen bestått av å lagom nu när jag tänkte ta kväller, insåg jag just att jag inte gjort det jag absolut måste i uppsatsarbetet, så det är bara att fortsätta. Å sen har jag suttit heeeela dan med det....å inte lär det bli bättre då jag från o med imorron går ytterligare en kurs...menmen får se om jag stannar kvar på den...GE MIG ETT JOBB ISTÄLLET =D

R har mest haft tråkigt tycker han så han gick ut en sväng i garaget...bra!! Nu gäller det bara att få hit den äldste (å bland det lataste att göra tråkiga saker) att fixa sin cross...för vi är ingen långtidsparkering åt den. Nu har en stått här i 1½ år för att han ska sälja den, men han har heller inte tagit sig i kragen att fixa iväg den. Men nu har jag tröttnat...Om han engagerade sig lika bra i alla måsten han har istället för att leva ett (supar)studentliv, så skulle han få mycke uträttat, haha =)

Återgång til böckerna, sen är det en lååång dag i skolan imorron på nya kursen. Kommer gå den tills jag bestämt mig....
Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0