Sittande

Japp, tror jag varit sittande heeela dan! En sväng med vovvarna i morse, en på eftermiddan...för övrigt är det lätträknat hur många gånger jag rest mig o gjort nåe annat. Annars har jag suttit vid min dator....fast jag har syndat oxå - varit ute på msn samt fb o kollat vad alla andra gör o pratat lite, man blir ju lappsjuk annars =)

Men håller på med min engelska bok, som går trööögt!!!! Tänkte göra mig en pluggkväll idag så jag ska läsa tills jag inte orkar. Å så hoppas jag att boken ger nåe så jag får lite lön för mödan av att läsa skiten...

Ronja har fått börja äta lite mat, annars har hon levt på välling idag. Mums i magen tycker hon det varit å det är jag glad för. Hon har piggnat till o det känns bra....

Imorron är det fullt upp å efter krångel med handledaren tror jag att jag har handledning 8.30, sen har jag en del ärenden att fixa samt en hel del uppsatsarbete. Kommer inte att komma hem förrän framåt sent nån gång....kanske 19 eller så. Blir som sagt en lååång dag =) På torsdag ska vi ut med klassen, äta mat o ja..vi får se. R är tilldelad att vara chaufför iallafall, han går ju av jouren på torsdag så istället för att fira med en öl som han brukar får han ställa upp på mig. Jag har ju en hel del att inhämta i tjänster nu efter hans köldskada, hihi! Jo å så ska jag släpa med honom på vår avslutning på fredag, så hans lediga dag kunde han se sig i månen efter....inte mer än rätt!!!

Nu ska jag återvända till den tråkiga boken, men ack så intressant (synd att man är så kass på engelska så inte allt kan tillgodoses, men översättningspennan är oumbärlig just nu)...
Ha en trevlig kväll!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0