Sitta

Mycke sittande har det blitt idag. Mååånga timmar vid datorn, men känner mig för första gången på länge nöjd med dagens arbete =D En klapp på axeln, eller vad säger ni, haha....För övrigt har det blivit sittandes i bilen till universitetet för att hämta tenta (ett kapitel för sig), sittandes med en vän på fika, sttandes att äta...sitta, sitta, sitta. Känner mig helt mör i ryggen. Lirka med R om massage kanske??

Jo tentan....vet inte om jag ska skratta eller gråta. De kommentarer jag fått är att jag refererat till fel bok?! Vi skull skriva om barns upplevelser av våld...å jag ansåg att jag hittade en bra bok, har dock med fyra andra böcker på den frågan. Å vad skriver läraren?? Jo att jag refererat för mycke till en av böckerna, en annan var bättre? Jo kanske, men det händlar väl andå inte om vilken bok som används utan vad som tas upp från boken?? Jag ansåg inte att det fanns så mycke intressant i den boken hon ansåg var rätt. Sen skrev hon att jag inte ens läst refererad litteratur. Nene, jag har hittat på?? Å sen bara skrivit en författtare...eller vad menar hon? Har kollat upp å jag har rätt till en annan examinator vid nästa tentatillfälle. Kommer garanterat att kräva det oxå - å så ska ruggugglan inte lägga sig i!! Tänk de som låg på gränsen vid första tillfället, med den andra som rättade....hade jag fått den läraren så hade jag oxå klarat mig, det är jag säker på. Det kvittar om man är på gränsen, bara det är på rätt sida gränsen =)

Nu ska jag ta å krypa till sängs. Imorron 8.30 har jag ett möte om min uppsats. Hoppas jag får måååånga bra idéer efter det =D En snäll själ som ska hjälpa mig, utan att hon egentligen behöver det....
Go Natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0