Sänggående

Trots att inte klockan är så mycke så är jag helt slut, i både kropp å knopp.
Kommer gå o lägga mig när R kommer in med vovvarna. Imorron är det plugg o MASSA städ o sen "veckans öl", eller ne det var ju "veckans bröd". Skämt åsido - blir jag som tar brödet å R ölen...=)

Har inte gjort det jag tänkt idag. Varit lite för ostrukturerad o dålig diciplin =( MEN det är ju ingen annan som gör det som ska göras så det finns kvar...Energin jag hade igår är som bortblåst idag. Kanske hittar den imorron igen =)

Helgen känns som den redan är slut, men jag vet att det hinner säkert vara mys å slappande oxå. Imorron är det fullt upp, ända tills vi går o lägger oss. På lördag kommer killarna hit o de ska skruva cross hela dan, sen tror jag R är ganska dö....å på söndag kanske vi har städ kvar(?), hoppas dock inte det..annars var det sociala vi skulle vara. Vi skulle åkt dit i somras så det är väl bäst att göra det innan det är sommar igen...

Vill inte ha nån mera snö nu. Nu får det räcka, fast det är fint ute.
Nu behöver jag avsluta det jag (egentligen) håller på med, tänk att allt annat är roligare när man har tråkiga/jobbiga saker att ta itu med...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0