Roscermoni

Å så var vi framme vid den stora dagen D!! Dax för avslutning på 3½ års studier....Både sorgligt å roligt...Nu börjar det nya äventyret då man ska skaffa sig ett jobb o utöva sina kunskaper, men samtidigt är det tråkigt att ta farväl av kursarna som man nötit o blötit med under denna tid...både i roliga å jobbiga stunder...Jag hoppas det går bra för alla iklassen, vad de än kommer att fortsätta syssla med =)

Själv är jag ju inte riktigt där...jag går upp med min uppsats om fyra veckor så det är i o för sig inte så lång tid dit. Men då ska jag fira ännu mera....middag med maken kanske?? Nu är det dax iallafall att göra sig iordning för om ungefär en timme behöver vi bege oss iväg på roscermonin i aulan på universitetet. Stackars R som inte är ett dugg motiverad, kan han gott ha, haha =)

Ha en bra dag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0