Nya tag?

Jobbar på med uppsatsen...å har fullt upp nästa vecka. Känns skönt att det händer...å framför allt att det händer mycke. Tänk om allt det här hade hänt för en månad sen istället så hade jag oxå gått upp med min uppsats till veckan...Jaja det är ju tur att det händer nu iallafall...Synd bara på handledningen som blev som den blev, men tur att det ändrat sig. Å jag är stenhård med att vi bokar in ett nytt möte när vi träffas - för själv säger hon att det bara är att jag hör av mig så tar vi en träff...å det är ju precis det jag gjorde under hösten o hon inte svarade...

Killarna sitter o tittar på nån film, olika stunt?? Jag vet inte riktigt, men nåt sånt =) Skratt o "oooj" hör jag hela tiden, samt "de är inte kloka"....Själv laddar jag för kvällssvängen med vovvarna, men nu är det ju inte så kallt längre. Igårkväll trodde jag att kinderna skulle gå sönder för då bet det riktigt...-23 grader var det när bilen parkerades o det var inte varmare några timmar senare...

Vi har varit o tagit en fika hos dotra med pojkvän å de hade så kallt, så kallt så nu är jag jättefrusen =( Skönt att sitta framför kaminen o skriva då =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0