Ny kurs

Intressant var det, men av en grupp på 17 stycken var det 12 från lärarprogrammet. Kändes lite tråkigt att det var så många som kände varann sen innan. När vi sen skulle dela upp vår grupp i ytterligare fyra grupper så blev det riktiga diskussioner. Till slut fick läraren dela som hon tyckte, men det var en del sura miner. Herrejösses att man inte kan skapa nya relationer!! Vi andra skulle förstå att de läst ihop X antal kurser å hade gruppat ihop en hel del innan...å just av den orsaken kan det ju vara vettigt att gå med i en annan grupp. De ska ju bli lärare, vilka ska ha kontakt med måååånga olika människor...Jaja vi får väl se hur det blir fortsättningsvis =)

Nu ska jag sätta mig med uppsatsen igen. Eller har redan avverkat en bok som jag måste lämna tillbaka imorron. Det var bara att komma hem från en hel dag i skolan, ut med hundar å skotta lite snö....å så tillbaka till böckerna för uppsatsen. Måste traggla igenom det som ska vara till seminariet på kursen oxå =( De böckerna har jag inte ens tagit itu med än...

Kommer somna gott ikväll tror jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0