Muck

Städade hela dan igår hos mamma å inte var det det roligaste att tvätta fönster i 10-graders kyla, men är glad att det är fixat nu då det blitt ännu kallare ute... Hade sen en trevlig kväll med "nygamla" bekanta, skönt att umgås lite med folk nu igen efter R:s ryggproblem då vi inte kom nånstans.

Blev frusen av att stå ute med fönstertvätt så när jag kom hem duschade jag varmt...läääänge. Till o med R sa att jag hade duschat varmt för när han ville raka sig var varmvattnet slut. Men ska fortsätta städa imorron, så får R hänga på =) Han kan gott behöva arbeta lite, haha....

Idag ska killarna skruva cross...eller ja egentligen skulle de redan varit igång men ibland blir jag så trött på latmaskarna som bor i barnen. "Hoppsan det bara blev senare", eller "oj jag planerade dåligt" är argument som det känns som de borde växt ifrån, speciellt de äldre grabbarna som ändock passerat myndighetssträcket. Eller jovisst, ibland kan det bli så..men nu är det oftast det blir så. Tråkigt då R nu sitter o väntar på killarna....

Själv får jag plugga vid kaminen, sååå skönt!! Ska läsa en hel del, men det vill jag nog inte göra sittandes i kökssoffan, men just nu känner jag mig frusen, vilket jag egentligen gjort ända sen igår...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0