Mmmmåndag

Ny vecka, nya möjligheter...ja allt man kan önska =)
Dagen började iallfall bra med en godkänd besiktning. Inga fel, för nu klarar bilen sig ett år till...
Sen var det dax för skolan, hämtade en hel hög med böcker - igen! Blir så när jag skulle vidareutveckla min rubrik "tidigare forskning"...Så nu har jag morrondagen räddad, förutom det som måste göras för onsdagens seminarie...

Annars har dagen gått å jag har inte fått nåe vettigt uträttat. Fast jag har inte suttit å rullat tummarna heller...Å kvällen ska tillbringas med motion!! Hör å häpna, så ska jag bege mig ner i vattnet...sen får vi se =) Sent var det så jag lär inte skvallra idag om hur det gick, för vi håller på till 20.30. Jaja jag blir väl en erfarenhet rikare...

Nu ska jag umgås med maken, plocka ihop dagens papper å slå ihop datorn,
Go kväll!!


Kommentarer
lillasyster

Nja så jävla barnvänligt vette fan om det blir om den trillar ner på henne...

2010-01-25 @ 18:34:22
URL: http://rebblan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Camilla

mitt liv & tankar med en familj som innehåller barn, hundar & en motortokig make!

RSS 2.0